Marketing zapachowy, aromatyzacja pomieszczeń

Marketing zapachowy, aromatyzacja pomieszczeń

Aromamarketing zwany także marketingiem zapachowym to rodzaj marketingu, który jest bardzo pozytywnie odbierany przez klientów, gdyż działa na jeden z najważniejszych zmysłów, czyli węch. Odpowiednio dobrana nuta zapachowa pobudza zmysły i nakierowuje potencjalnych klientów do podjęcia konkretnych działań jak zakup produktu, czy skorzystanie z usługi. Marketing zapachowy polega na aromatyzacji pomieszczeń, gadżetów reklamowych lub nawet wizytówek czy papieru firmowego specjalnie dobranym zapachem, który ma identyfikować się z daną marką, dzięki czemu klienci pozyskują pozytywne odczucia na temat firmy i zapamiętują ją na dłużej. Aromamarketing jest najchętniej stosowany przez sklepy i hotele, gdzie odgrywa on kluczową rolę w wyróżnieniu się na tle innych firm i pozyskaniu klientów. Z aromatyzacji pomieszczeń, gadżetów i papieru chętnie korzystają również ekskluzywne salony, jak salony samochodowe czy sukien ślubnych. Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę.

aromamarketing marketing zapachowy aromatyzacja pomieszczeń